Skandalum
A mai napon kicsit
belenéztünk a Szervizek
menüpont szavazat adatbázisába, és szemet szúrt, hogy az utóbbi időben az egyik
budapesti szervizzel egyre jobban elégedettek az ügyfelek, aminek persze nagyon
örülünk, csakhogy a többi szerviz ezzel párhuzamosan folyamatosan rontott az
átlagpontszámán. Mélyebbre ásva rájöttünk, hogy bizony az egyik internetszolgáltató
egyik ügyfelének számítógépéről (amely egész véletlenül egy budapesti Suzuki
márkakereskedés és -szerviz) meglehetősen sok szavazat érkezik, a próbálkozások
egészen pontosan 10 másodpercenként, aminek a szűrésnek köszönhetően nagyon
kis hányada ugyan, de beíródott egy része az adatbázisba. Ennek köszönhetően
honlapunk látogatóiban hamis kép alakulhatott ki az alább felsorolt szervizekről
ill. kereskedésekről. Klubtagjaink és látogatóink, valamint a felsorolt tisztességes
cégek érdekének védelmében készítettünk egy táblázatot, amelyben megjelöltük
a korábbi, hamis szavazati értéket és azt is, amely a hamis szavazatok törlése
után lett látható. Valamint az utolsó oszlopban feltüntettük, hogy az új érték
a hamishoz képest az egyes cégek esetében mekkora és milyen irányú változást
jelentenek. Pirossal jelöltük a negatív, zölddel a pozitív változást. A számokból
pedig ki-ki vonja le a végkövetkeztetést.
Aki a témával kapcsolatban szeretné kifejezni a véleményét, az ide
kattintva teheti meg.
Név
2005. július 07. 15:00
|