Suzuki Swift Kupa 2006 - bemutatkozás
Azért az ember nagyszerű elme! Nézzék meg közelebbről a Suzuki Swift márkakupás versenyautót. Min ment keresztül az anyag, földünk egy darabja, növényvilágának parányi része mire ez a nagyszerű sporteszköz elkészült? Persze ha mindent ilyen szentimentálisan nézünk, akkor egy teniszütő is maga a csoda. De mégis! A Mi versenyautónk 1.3 cm3 lökettérfogatból 107 lóerőt ad le. A Proex kipufogórendszer és LED-es fordulatszámjelző, sportszűrő, KW futómű, Sabelt öv, ülés, felszerelés, Pirelli R15 slick, bukócső, rövid gyári végáttétel minden autóba egyformán beszerelésre kerül a ZMS Racing gondozásában. Az egyenlő feltételek egyformán kedveznek a kezdőknek, a bizonyítani akaró fiataloknak és a hobbiversenyzőknek. Jelenleg az egyik legelérhetőbb ajánlat a rendszeresen versenyezni kívánóknak. Egy sorozat beindításának részese lenni felemelő érzés. Az új Swift formavilága meggyőző piaci sikereket hozott, a gyár sportos kötődése is közismert. Az idén rajtoló 26 versenyautó a szakág egyik legnagyobb újdonsága lesz, mely köszönettel tartozik az MNASZ vezetői felé is a bizalomért, és mindenki felé, aki segítette a beindítást. Sokszor halljuk, mindig az első lépés a legnehezebb a céljaink felé. A pályaversenyzés első, reális, elérhető lépcsője Önök elé gurult. Szálljanak versenybe!
A prototípus vallomása
Jó napot kívánok! A nevem Suzuki Swift, ZMS 001 gyorskocsi század. Az ősszel még azt hittem életem legunalmasabb 10 éve következik és a Suzuki Plusz kiállítótermében vártam jövendő gazdámat. Nagyon csinos volt. Bejött az üzletbe. Hosszú, sötét haj, szexi minden. Lassított felvételben felém jött, láttam a szemén Ő lesz, igen, Ő az igazi! El is kezdtem csomagolni a háromszöget a szerszámkészletet, annyira biztos voltam a dolgomban, amikor betoppant az üzletbe egy harsona fiatalember és azt kiabálta:
-
Ez a háromajtós eladó? - így hadart a határozott úr.
-
Szia Zoli! Igen! - mondta az egyik eladó.
-
Megvettem! - mondta ez a Zoli.
Mi van??? Mire felfogtam, hogy eladtak, már egy lelkes csapat egyszerűen kibelezett. Annyira kiszolgáltatott helyzetben voltam, hogy magamtól csupán lenni tudtam, egy emelőn terpeszkedve. Aztán sportolnom kellett. Nőttek izmaim, az emberek bukócsőnek meg versenyfutóműnek hívják, meg futócipőt is kaptam! Nagyon szép! Slick! Azt mondják rá, slick! Nem tudom mit jelent, de akárhova vittek a cipőimet mindenki bámulta. Aztán arról a 4700 kilométerről, amit ezek velem "autóztak", na az kiborító volt. Tudják, mikor mennek 50-el!? Amikor parkolnak! Csak a padlógázt ismerik. És még dicsérgettek! Megállt az eszem! Azt mondták, egész jól bírja! Hát, köszönöm! Komolyan gondolták, hogy nem bírom ki? Én? Egy Suzuki? Hogy valami izgalmas is történjen velem párezernél kértem egy új fékbetétet és addig mentem, amíg el nem fáradtak ezek a megszállottak. Na, de utána. húú. vakarásznak, csavaroznak, kicserélnek, feltöltenek, tenyerükön, sőt ., trélerükön hordoznak! Mennyei, ilyet soha nem kap meg a magamfajta az utcán futva. Aztán egyre többen lettünk. Sporttársaim, divatos matricákkal kérkednek, külön vonulnak, mintha nem tudnák, egyformák vagyunk. Egyformán kigyúrtak, dögösek, színesek, élvezhetők, elérhetők.
Forrás: MNASZ gyorsasági szakág