Bejáratás
Sokszor felmerül a kérdés: Hogyan is járassuk be az autót, hogy az ne legyen lomha és mégse okozzunk benne kárt a bejáratás alatt. Nos, a következő irányadó adatokat nem kötelező betartani, de jó pár esetben bevált már.
800 km-ig óvatosan, 3000 fölé nem pörgetve kell kibírni. Tudom, hogy nehéz, de próbáld meg betartani. Nem baj, ha rövid ideig túl van pörgetve, de csak pillanatkora. Nyugodtan bármilyen 95-ös benzin jó bele.
800km után egy hosszú, 100-150 km-es útra menj el autópályára, ahol folyamatosan 120 körüli sebességet tartva "égesd ki" az egész rendszert.(95-ös benzinnel)
Az ezres átvizsgálás után 2000 km-ig időnként adj hirtelen gázt, hogy szokja a hirtelen felpörgetést. Mostmár nyugodtan mehet a fordulatszám 3000 fölé, de nem tartósan. (Javasolt a 98-as ólommentes)
2000 km után menj el ismét egy hosszú autópályás túrára (100-150 km), bátran mehetsz 140-150 körül, néha felmehetsz pillanatokra 160-ig is.
2000-4000km között -hogy is mondjam- ésszel, nem szétpörgetve a motort autózhatsz. Lassan érezni fogod az "erőt", de vigyázz, ebben az időszakban szokták összetörni az autót! 4000 után (Vipis12 után szabadon) "Ami a csövön kifér".
(Ignis-fórum alapján Atari)