Bejelentkezés
A 10 legújabb tag
#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29580 petermester24
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29407 Seitler György
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Szerviz teszt
Avagy, hogyan is dolgozik az autószerviz
A mai nap tesztelhettem egy szervizt a 30 000 km és kötelező szerviz alkalmával. A hét elején bejelentkeztem telefonon a Suzuki Világ (Budaörs) szervizébe kötelező szervizre.
Mindezt anélkül, hogy az egyesületet megemlítettem volna.
A Telefonban korrekt és teljes tájékoztatást kaptam, valamint egy időpontot, hogy mikorra várnak. Megérkeztem a megbeszélt időpontba a munkafelvételhez. Egyből hellyel kínáltak és az autóm dokumentumait elkérték a munkafelvételhez. Megbeszéltük , hogy az autónak ebben a stádiumban milyen javításokra és kötelező ellenőrzésre van szüksége. Az olaj és levegőszűrő cseréje valamint a fékfolyadék cseréjén kívül az autómnak szüksége volt fékbetét cserére is. Az adminisztráció után a munkafelvevő átvette a kulcsot egy ülésvédőt terített az ülésre és beállt a műhelybe, ahol a szerelő már várta. Korrekt és pontos tájékoztatás után nekiálltak a kocsimnak. A kocsimhoz sajnos nem állhattam, de ennek több konkrét oka is van. Az első és talán a legfontosabb, hogy ennek munkavédelmi okai vannak. Másrészt nem zavarom buta kérdéseimmel a szerelőt, aki így a munkájára koncentrálhat. A szerviz tevékenységét egy hatalmas üveg falon át nézhettem végig. Megkínáltak kávéval, üdítővel, amíg várakozom és a szalonba levő autókat is megvizsgálhattam addig. Amint valami kiderült az autómról meghibásodás vagy probléma, a munkafelvevő nagyon kedvesen és érdeklődően kérdezte meg, hogy cseréljék az alkatrészt vagy mi a kívánságom. A szervizben egy speciálisan kiképzett általam még sehol sem tapasztalt rendszerre lettem figyelmes. Az olajat nem kannából ,vagy pikszisekből töltögetik a kocsimba és találgathatok, hogy vajon mi kerül bele és abból is mennyi, hanem egy számítógép által kalkulált és minden álláshoz külön csővezetéken kivezetett rendszer adagolja az erre legmegfelelőbb olajat. Így nem merül fel sem bennem sem a szerelőben a visszaélés esélye, hogy nem azt és nem annyit tesz az autóba, mint ami bele való. Az olajat egy kóddal kapja meg a szerelő a rendszertől ami egy szivattyún keresztül kerül az álláshoz egy zárt teremből , ahol azt tárolják. Minden beszerelt alkatrészről és annak áráról előre tájékoztattak. A szerviz alkalmával tökéletesen átnézték a világítást , az ajtókat üléseket és mindent ami ilyenkor szükséges. Miután végeztek mindennel a munkafelvevő átvette az autómat a szerelőtől és tájékoztatott az elvégzett munkáról. A számla átvétele az anyagi részeket rendeztük, majd kikísértek a kocsimhoz, ahol azt átadták. Eztán árultam el, hogy valójában ki is vagyok és miért volt ez a teszt.
Összességében egy korrekt megbízható és jó szakembergárdával ismerkedhettem meg. A teljes javítás 1.5 óra alatt készen lett. Mindennel megvoltam elégedve és tökéletes munkát végeztek!
Mindezt anélkül, hogy az egyesületet megemlítettem volna.
A Telefonban korrekt és teljes tájékoztatást kaptam, valamint egy időpontot, hogy mikorra várnak. Megérkeztem a megbeszélt időpontba a munkafelvételhez. Egyből hellyel kínáltak és az autóm dokumentumait elkérték a munkafelvételhez. Megbeszéltük , hogy az autónak ebben a stádiumban milyen javításokra és kötelező ellenőrzésre van szüksége. Az olaj és levegőszűrő cseréje valamint a fékfolyadék cseréjén kívül az autómnak szüksége volt fékbetét cserére is. Az adminisztráció után a munkafelvevő átvette a kulcsot egy ülésvédőt terített az ülésre és beállt a műhelybe, ahol a szerelő már várta. Korrekt és pontos tájékoztatás után nekiálltak a kocsimnak. A kocsimhoz sajnos nem állhattam, de ennek több konkrét oka is van. Az első és talán a legfontosabb, hogy ennek munkavédelmi okai vannak. Másrészt nem zavarom buta kérdéseimmel a szerelőt, aki így a munkájára koncentrálhat. A szerviz tevékenységét egy hatalmas üveg falon át nézhettem végig. Megkínáltak kávéval, üdítővel, amíg várakozom és a szalonba levő autókat is megvizsgálhattam addig. Amint valami kiderült az autómról meghibásodás vagy probléma, a munkafelvevő nagyon kedvesen és érdeklődően kérdezte meg, hogy cseréljék az alkatrészt vagy mi a kívánságom. A szervizben egy speciálisan kiképzett általam még sehol sem tapasztalt rendszerre lettem figyelmes. Az olajat nem kannából ,vagy pikszisekből töltögetik a kocsimba és találgathatok, hogy vajon mi kerül bele és abból is mennyi, hanem egy számítógép által kalkulált és minden álláshoz külön csővezetéken kivezetett rendszer adagolja az erre legmegfelelőbb olajat. Így nem merül fel sem bennem sem a szerelőben a visszaélés esélye, hogy nem azt és nem annyit tesz az autóba, mint ami bele való. Az olajat egy kóddal kapja meg a szerelő a rendszertől ami egy szivattyún keresztül kerül az álláshoz egy zárt teremből , ahol azt tárolják. Minden beszerelt alkatrészről és annak áráról előre tájékoztattak. A szerviz alkalmával tökéletesen átnézték a világítást , az ajtókat üléseket és mindent ami ilyenkor szükséges. Miután végeztek mindennel a munkafelvevő átvette az autómat a szerelőtől és tájékoztatott az elvégzett munkáról. A számla átvétele az anyagi részeket rendeztük, majd kikísértek a kocsimhoz, ahol azt átadták. Eztán árultam el, hogy valójában ki is vagyok és miért volt ez a teszt.
Összességében egy korrekt megbízható és jó szakembergárdával ismerkedhettem meg. A teljes javítás 1.5 óra alatt készen lett. Mindennel megvoltam elégedve és tökéletes munkát végeztek!
Irta: Tomoka
2007. szeptember 28. 20:01
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
|
|||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
|
|||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre | |||
|
|||
» Válasz erre |