Bejelentkezés
A 10 legújabb tag
#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29580 petermester24
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29407 Seitler György
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
Jelenleg nincs aktív szavazás
Menetpróba, avagy teszteltük az SX4 sedan 4AT váltós modelljét
A Suzuki ZRt.-nek köszönhetően alkalmunk nyílt tesztelni az új SX4 sedan automata váltós modelljét. Külsőleg az autó a „B” oszlopig megegyezik a már jól ismert SX4-el. A nagy változás a kocsi hátuljánál van...
Kényelmes és tágas utastér, valamint egy hatalmas csomagtér fogadja az utasokat ("Pablo! Tedd a hullákat a csomagtartóba!" -a szerk.-).
A Suzuki mérnökei ismét nagyot alkottak. Akik eddig csak azért nem vették meg az SX4 et, merthogy „kicsi a csomagtere”, mostmár erre nem hivatkozhatnak. A csomagtér 270 literről 515 literesre bővült, ami már egy nagy család utazási feltételeit tökéletesen kiszolgálja.
Az autó hossza 4605 mm, szélessége 1755 mm, magassága 1545 mm.
A Suzuki mérnökei ismét nagyot alkottak. Akik eddig csak azért nem vették meg az SX4 et, merthogy „kicsi a csomagtere”, mostmár erre nem hivatkozhatnak. A csomagtér 270 literről 515 literesre bővült, ami már egy nagy család utazási feltételeit tökéletesen kiszolgálja.
Az autó hossza 4605 mm, szélessége 1755 mm, magassága 1545 mm.
Az autó hasmagassága 165mm, ami lehetővé teszi , hogy az autó nem csak az aszfalton érzi jól magát.
Súlya 1205 kg, megengedett együttes össz. tömege 1610 kg.
Belső:
Az ülések száma 5.
A műszerfal lényegében nem változott a már jól ismert SX4-től.
Súlya 1205 kg, megengedett együttes össz. tömege 1610 kg.
Belső:
Az ülések száma 5.
A műszerfal lényegében nem változott a már jól ismert SX4-től.
Ami igazi vezetési élményt nyújt, az az automata váltó. 4 sebességes precizen megtervezett váltóról van szó. Aki eddig nem vezetett ilyen váltóval felszerelt autót, az nem is tudja, mi az igazi komfortérzet és kényelem. Első ránézésre egyszerűnek tűnik a használata, és persze az is, kivéve, ha az ember megszokta a kuplung és váltó használatát, mert erről nehéz leszokni. Szóval a bal lábnak a munkáját el is lehet felejteni, hiszen itt nincs kuplung, amit nyomogatni kellene. A másik, hogy nem kell folyamatosan a váltókart piszkálni, mert ezért automata..
Szóval csak a gázpedál, a fék és a kormány marad. Így sokkal kényelmesebb, egyszerűbb és gyorsabb. Váltásokat az automatika elvégzi helyettünk, így nem kell másra csak a vezetésre koncentrálnunk. Igazi élmény. Nem túlzásképp mondom, de aki pl. Budapesti dugók foglya reggelente, az tudja, hogy legalább 1000-szer kell a kuplungot nyomogatni és váltogatni, hogy akár 100 métert haladjon előre. Ennél a típusnál ez megszűnt. Nincs idegeskedés, nincs kuplungolás. Csak a vezetés igazi élménye. Enyhén a gázra tesszük a lábunkat és az autó a gondolatunkat is kitalálva teljesíti minden kívánságunkat.
Lehet nagyon finoman és igazán sportosan is vezetni. A gázpedál állásából a számítógép tudja, hogy mi most versenyezni, vagy sétakocsikázni szeretnénk, és úgy kezeli a váltásokat.
A tévhitekkel ellentétben az autó nem fogyaszt sokat. 1,6 literes motorral a vegyes fogyasztás 7,6 liter volt. Az autópályán sem gondolkodik a gépezet alattunk, villámgyorsan reagál a legkisebb pedálmozgásokra is. Az autó névleges végsebessége 170 km/h, ezt üzembiztosan, hegyen-völgyön képes teljesíteni.
Tapasztalatok:
Kényelmes és gyors vezethetőség. Ergonomikus elrendezésű kezelőszervek. Tökéletes ár/érték arány. Az automata váltó tökéletes működése minden forgalmi helyzetben.
Utas biztonság:
6 légzsák, EBD
Kényelem:
Ülésfűtés, klíma, kényelmes és tágas utastér, hatalmas csomagtartó
Külső:
Optikailag teljesen jól konstruált karosszéria, alufelnik, igazi családi autó
Hibák:
Tolatáskor az autónak nem érzékelhető a hátulja, így tolató-radar használata javasolt!
Mindennel együtt egy tökéletes, nagy, családi modellt volt szerencsénk kipróbálni. Mindenkinek ajánlom, aki az igazi kényelmet, megbízható autót és aki a pénztárcájához mért igazi társat keres.
Szóval csak a gázpedál, a fék és a kormány marad. Így sokkal kényelmesebb, egyszerűbb és gyorsabb. Váltásokat az automatika elvégzi helyettünk, így nem kell másra csak a vezetésre koncentrálnunk. Igazi élmény. Nem túlzásképp mondom, de aki pl. Budapesti dugók foglya reggelente, az tudja, hogy legalább 1000-szer kell a kuplungot nyomogatni és váltogatni, hogy akár 100 métert haladjon előre. Ennél a típusnál ez megszűnt. Nincs idegeskedés, nincs kuplungolás. Csak a vezetés igazi élménye. Enyhén a gázra tesszük a lábunkat és az autó a gondolatunkat is kitalálva teljesíti minden kívánságunkat.
Lehet nagyon finoman és igazán sportosan is vezetni. A gázpedál állásából a számítógép tudja, hogy mi most versenyezni, vagy sétakocsikázni szeretnénk, és úgy kezeli a váltásokat.
A tévhitekkel ellentétben az autó nem fogyaszt sokat. 1,6 literes motorral a vegyes fogyasztás 7,6 liter volt. Az autópályán sem gondolkodik a gépezet alattunk, villámgyorsan reagál a legkisebb pedálmozgásokra is. Az autó névleges végsebessége 170 km/h, ezt üzembiztosan, hegyen-völgyön képes teljesíteni.
Tapasztalatok:
Kényelmes és gyors vezethetőség. Ergonomikus elrendezésű kezelőszervek. Tökéletes ár/érték arány. Az automata váltó tökéletes működése minden forgalmi helyzetben.
Utas biztonság:
6 légzsák, EBD
Kényelem:
Ülésfűtés, klíma, kényelmes és tágas utastér, hatalmas csomagtartó
Külső:
Optikailag teljesen jól konstruált karosszéria, alufelnik, igazi családi autó
Hibák:
Tolatáskor az autónak nem érzékelhető a hátulja, így tolató-radar használata javasolt!
Mindennel együtt egy tökéletes, nagy, családi modellt volt szerencsénk kipróbálni. Mindenkinek ajánlom, aki az igazi kényelmet, megbízható autót és aki a pénztárcájához mért igazi társat keres.
írta: Tomoka
2007. november 30. 23:16
» Válasz erre | |||
|
|||
» Válasz erre | |||
» Válasz erre |